Közérdekű adatok
1. Szervezeti, személyzeti adatok
1.1. Kapcsolat, szervezet, vezetők
Polgármesteri Hivatal elnevezése, elérhetősége:
Megnevezés: | Dunavecsei Polgármesteri Hivatal |
Levelezési cím: | 6087 Dunavecse Fő út 43. |
Telefon: |
(06 78) 437 - 116; (06 78) 437 - 117 PH ügyelet (06 70) 315 - 4086 |
Fax: | (06 78) 437 - 117 |
E-mail: | dunavecseph@dunavecse.hu |
Web URL: | www.dunavecse.hu |
Járóbeteg Szakrendelő Intézet: | (06 78) 437 - 037 |
Ügyfélfogadási rend:
Polgármesteri Hivatal | ||
Hét napja | Délelőtt | Délután |
Hétfő | 8.00 – 12.00 | - |
Kedd | 8.00 – 12.00 | 13.00 - 17.00 |
Szerda | 8.00 – 12.00 | 13.00 - 16.00 |
Csütörtök | 8.00 – 12.00 | - |
Péntek | 8.00 – 12.00 | - |
Pénztár | ||
Hét napja | Délelőtt | Délután |
Hétfő | - | - |
Kedd | 8.00 – 12.00 | 13.00 - 16.00 |
Szerda | 8.00 – 12.00 | 13.00 - 15.30 |
Csütörtök | 8.00 – 12.00 | - |
Péntek | - | - |
Telefonkönyv:
Név | Telefonszám |
Vörös Sándor polgármester | (06 78) 437 - 116/214 mellék |
Nagy Erzsébet jegyző | (06 78) 437 - 116/212 mellék |
Dr. Tarnai Kitti hatósági csoportvezető | (06 78) 437 - 116/216 mellék |
Ginál Róbert gazdálkodási csoportvezető | (06 78) 437 - 116/218 mellék |
Szervezeti struktúra
A szervezeti egységek feladatainak leírását Dunavecse Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatalának Ügyrendje tartalmazza, melyet IDE kattintva érhetnek el.
Szerv vezetői
Polgármester: | Vörös Sándor |
Alpolgármester: | Kochné Vadászi Borbála |
Jegyző: | Nagy Erzsébet |
Levelezési cím: | 6087 Dunavecse, Fő út 43. |
Telefon: | (06 78) 437 - 116; (06 78) 437 - 117 (06-70) 315 - 4085 |
Fax: | (06 78) 437 - 117 |
Polgármester e-mail: |
polgarmester@dunavecse.hu |
A képviselő testület tagjai:
- Vörös Sándor polgármester
- Kochné Vadászi Borbála alpolgármester
- Molnár Gyula képviselő
- Sándor Zsombor képviselő
- Aranyi János Gábor képviselő
- Kovács Péter képviselő
- Tóth József képviselő
Levelezési cím: 6087 Dunavecse Fő út 43. Telefon: +36-78-437-116
Fax: +36-78-437-117
E-mail cím: dunavecseph@dunavecse.hu
Az önkormányzat Bizottságai
Pénzügyi, Ügyrendi és Városgazdálkodási Bizottság (Alakult 2019. október 30-án)
Elnöke: Molnár Gyula
Elnökhelyettes: Tóth József
Tagjai: Aranyi János Gábor
Egészségügyi, Kulturális, Oktatási és Szociális Bizottság (Alakult 2019. október 30-án)
Elnöke: Kovács Péter
Elnökhelyettes: Sándor Zsombor
Tagjai: Tóth József
Intézmények:
Dunavecsei Petőfi Sándor Általános Iskola
Megnevezés: | Dunavecsei Petőfi Sándor Általános Iskola |
Cím: | 6087 Dunavecse, Zrinyi u. 6. |
Igazgató: | Squor Mária |
Telefon: | (06 78) 850-350 |
Fax: | - |
E-mail: | petofi.iskola@dunavecse.hu |
1.2. A felügyelt költségvetési szervek
Százszorszép Óvoda
Megnevezés: | Százszorszép Óvoda |
Cím: | I. épület 6087 Dunavecse, Zrínyi u. 6 II. épület 6086 Dunavecse, Honvéd u. 22. |
Intézményvezető: | Gugyella Mariann |
Telefon: | +36-70-315-40-88 ;(06 78) 437 - 130 |
E-mail: | ovodadunavecse@gmail.com |
Vikár Béla Művelődési Ház Adatlap | |
Megnevezés: | Vikár Béla Művelődési Ház |
Cím: | 6087 Dunavecse, Fő út 35. |
Telefonszám: | (06 70) 529-3500 |
Fax: | |
Intézményvezető: | Gallai Eszter |
E-mail: | muvelodesihazdunavecse@gmail.com |
Hét napja | Nyitvatartás |
Hétfő | zárva |
Kedd | 8:00-16:00 |
Szerda | 11:00-19:00 |
Csütörtök | 11:00-19:00 |
Péntek | 11:00-19:00 |
Szombat | 8:00-16:00 |
Könyvtár Adatlap | |
Megnevezés: | Vikár Béla Könyvtár |
Cím: | 6087 Dunavecse, Fő út 28. |
Telefonszám: | (06 78) 438 - 034 |
Fax: | |
Intézményvezető: | Aranyi Ágota |
E-mail: | konyvtar.dunavecse@gmail.com |
Könyvtár nyitva tartás | ||
Hét napja | Nyitva tartás | e-Magyarország pont |
Hétfő | 13:00-17:00 | 13:00-17:00 |
Kedd | 13:00-17:00 | 13:00-17:00 |
Szerda | 8:00-16:00 | 8:00-16:00 |
Csütörtök | 8:00-16:00 | 8:00-16:00 |
Péntek | 8:00-16:00 | 8:00-16:00 |
Szombat | 9:00-12:00 | 9:00-12:00 |
Dr. Kolozs Gergely Kistérségi Egészségügyi Centrum
Járóbeteg Szakrendelő Adatlap | |
Megnevezés: | Dr. Kolozs Gergely Kistérségi Egészségügyi Centrum |
Cím: | 6087 Dunavecse, Vasút u. 8. |
Intézményvezető: | Dr. Pándi Ottó Géza |
Telefon: | (06 78) 437 - 037 |
E-mail: | szakrendelo@t-online.hu |
Szakrendelések rendelési ideje letölthető ITT!
Dr. Kolozs Gergely "Tipegő" Bölcsőde
Bölcsőde Adatlap | |
Megnevezés: | Dr. Kolozs Gergely "Tipegő" Bölcsőde |
Cím: | 6087 Dunavecse, Zrínyi u. 6. |
Intézményvezető: | Liptai-Kölesdi Ágnes |
Telefon: | (06 78) 438 - 021 |
1.3. Gazdálkodó szervezetek
Adatlap | |
Megnevezés: | Bácsvíz Zrt. |
Székhely: | 6000 Kecskemét, Izsáki u. 13. |
Levelezési cím: | 6000 Kecskemét, Izsáki u. 13 |
Telefon/Fax: | 06-76-511-530 |
Ügyvezető ig.: | Kurdi Viktor |
Főtevékenység: | vízgazdálkodás |
Tulajdoni hányad: | 0,487% |
1.4. Közalapítványok
Közalapítvány neve: | Esélyegyenlőségért Jóléti Szolgálat Közalapítványa |
Székhelye: | 6087 Dunavecse, Fő út 36. |
Tagjai: | Gajdicza Lászlóné Aranyi János Devecseri Mátyásné Körtvélyessy Csaba Szágos Lénárdné Huber Béla |
1.5. Lapok
Lap neve: | Dunamellék |
Szerkesztőség: | 6087 Dunavecse, Fő út 28. |
Felelős kiadó: | Aranyi Ágota |
Főszerkesztő: | Laub Miklós |
Szerkesztőségi tagok: | Braun Beatrix, Horváth-Gallai Eszter |
1.6. Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv
Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal
Kormánymegbízott: | Kovács Ernő |
Cím: | 6000 KECSKEMÉT, Deák Ferenc tér 3. |
Telefon: | (06 76) 513 - 800 |
Telefax: | (06 76) 513 - 800 |
Honlap: | www.kormanyhivatal.hu/hu/bacs-kiskun |
E-mail: | kormanyhivatal@bkmkh.hu |
2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre
Az önkormányzat feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét az alábbi jogszabályok és szabályzatok határozzák meg:
- Magyarország Alaptörvénye (2011. április 25.)
- Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény
- az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló többször
módosított 19/2014. ( XI. 6.) rendelete - a Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata
Az önkormányzat önként vállalt feladatai:
- járóbeteg szakrendelő fenntartása és működtetése
- bölcsőde fenntartása és működtetése
- civil szervezetek támogatása
A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok
- Hatósági csoport
- Gazdálkodási csoport
Közszolgáltatások
A szerv nyilvántartásai
Magyarország kereskedelmi és vendéglátó egységeinek nyilvántartása
57/2013. (II.27.) Korm. rendelet alapján a telepekről vezetett nyilvántartás
Nyilvános kiadványok
nincs
Döntéshozatal, ülések
A testületi szerv döntés-előkészítési rendje, a döntéshozatal eljárási szabályai az SZMSZ-ben találhatók.
A képviselő-testület üléseit a Polgármesteri Hivatal tanácskozó-termében tartja: 6087 Dunavecse, Fő út 43., de ezen túlmenően kihelyezett ülést is tarthat.
Közmeghallgatások üléseinek helye:
Művelődési Ház, 6087 Dunavecse, Fő út 35.
A testületi ülések anyagait, napirendi pontjait, jegyzőkönyvét, előterjesztéseit, ülések időpontjait és döntéseinek felsorolását IDE kattintva érhetik el.
Pályázatok
Jelenleg nincs a közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázat.
Közérdekű adatok igénylése
Az Alkotmány 61. §-ának (1) bekezdése értelmében "a Magyar Köztársaságban mindenkinek joga van a szabad véleménynyilvánításra, valamint arra, hogy a közérdekű adatokat megismerje, illetve terjessze."
Közérdekű adatnak minősül "az állami vagy helyi önkormányzati feladatot, valamint jogszabályban meghatározott egyéb közfeladatot ellátó szerv vagy személy kezelésében lévő, valamint a tevékenységére vonatkozó, a személyes adat fogalma alá nem eső, bármilyen módon vagy formában rögzített információ vagy ismeret, függetlenül kezelésének módjától, önálló vagy gyűjteményes jellegétől". Ezen kívül bárki megismerheti az ún. közérdekből nyilvános adatokat is, vagyis az olyan - a közérdekű adat fogalma alá nem tartozó - adatokat, amelynek nyilvánosságra hozatalát vagy hozzáférhetővé tételét törvény közérdekből elrendeli.
Hogyan juthat hozzá a közérdekű adatokhoz?
Szóban is felvilágosítást adunk egyes igényekre, eljárásokra, az alkalmazott jogszabályokra, munkatársaink nevére, beosztására, hivatali elérhetőségére, vagy már jogszerűen nyilvánosságra került adatokra vonatkoznak. Amennyiben igényét nem tudnánk szóban kielégíteni, írásban adjuk meg a kért adatokat, legkésőbb 15 napon belül.
Írásbeli igényét az alábbi módokon juttathatja el:
- személyesen: Dunavecsei Polgármesteri Hivatal (6087 Dunavecse, Fő út 43.)
- postán: Dunavecsei Polgármesteri Hivatal (6087 Dunavecse, Fő út 43.)
- faxon: (06 78) 437-116
- elektronikus levélcímen: dunavecseph@dunavecse.hu
A közérdekű adat megismerése iránti igény nincs semmilyen alakszerűséghez kötve. Igénye teljesítését megkönnyíti, ha az igényelt adatot részletesen és egyértelműen megjelöli.
Az adatigény teljesítéséhez szükséges adatok
Az adatvédelmi törvény értelmében "az adatigénylő személyazonosító adatai csak annyiban kezelhetők, amennyiben az az igény teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges. Az igény teljesítését, illetőleg a költségek megfizetését követően az igénylő személyes adatait haladéktalanul törölni kell." E szabálynak megfelelve, igénye írásbeli teljesítéséhez a következő adatokra van szükségünk:
- amennyiben a kért adatokat elektronikus levélben kéri megküldeni, elegendő csak az elektronikus levélcímet megadnia,
- amennyiben postai úton vagy faxon kéri a választ, nevét és egy levelezési címet, illetve faxszámot kérünk megadni.
Tájékoztatom, hogy igénye illetékmentes, és a kért közérdekű adatokat ingyenesen bocsátjuk rendelkezésre.
Miről nem adhatunk felvilágosítást?
A közérdekű adatok megismeréséhez fűződő jog nem korlátlan, így nem áll módunkban felvilágosítást adni különösen:
- olyan személyes adatokról, illetve jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek olyan adatairól, amelyek nem minősülnek közérdekből nyilvános adatnak,
- a minősített adatokról,
- az önkormányzat feladat- és hatáskörébe tartozó döntés meghozatalára irányuló eljárás során készített vagy rögzített, a döntés megalapozását szolgáló adat.
Jogorvoslat a közérdekű adatigény elutasítása esetén
Amennyiben az Ön által kért közérdekű adatokkal nem rendelkezünk, vagy azt - törvényi akadály miatt - nem bocsáthatjuk az Ön rendelkezésére, vagy a kért adat "döntést megalapozó adat"-nak minősül, igénye teljesítésének megtagadásról és ennek okairól az igény beérkezését követő 8 napon belül tájékoztatjuk. Amennyiben az elutasítással nem ért egyet, annak kézhezvételétől számított 30 napon belül keresetet nyújthat be a Kecskeméti Városi Bírósághoz (6000 KECSKEMÉT, Rákóczi út 17-19., Postacím: 6001 KECSKEMÉT, pf.: 143). A per illetékmentes.
A közérdekű adatok közzétételi kötelezettségéről szóló szabályzatot IDE kattintva tekinthetik meg.
A 4. számú melléklete elérhető ITT
A 5. számú melléklete elérhető ITT
3. Gazdálkodási adatok
3.1. A működés törvényessége, ellenőrzések
Ellenőrzések:
3.2. Költségvetések, beszámolók
Beszámolók
2022 | Félév | III. negyedév | |
2021 | Félév | III. negyedév | Zárszámadás |
2020 | Félév | III. negyedév | Zárszámadás |
2019 | Félév | III. negyedév | Zárszámadás |
2018 | Félév | III. negyedév | Zárszámadás |
2017 | Félév | III.negyedév | Zárszámadás |
2016 | Félév | III.negyedév | Zárszámadás |
2015 | Félév | III. negyedév | Zárszámadás |
2014 | Félév | III. negyedév | Zárszámadás |
2013 | Félév | III. negyedév | Zárszámadás |
2012 | Félév | III. negyedév | Zárszámadás |
2011 | Félév | III. negyedév | Zárszámadás |
2010 | Félév | III.negyedév | Zárszámadás |
2009 | Félév | III. negyedév | Zárszámadás |
2008 | Félév | III. negyedév | Zárszámadás |
2007 | Félév | III. negyedév | Zárszámadás |
Költségvetés
ÉV | KONCEPCIÓ | Bevételek Kiadások Mellékletek Előterjesztések |
Rendelet | Módosítások |
2022 | Koncepció | Költségvetés 2022 | Rendelet | Mód 1 |
2021 | Koncepció | Költségvetés 2021 | Rendelet | |
2020 | Koncepció | Költségvetés 2020 | Rendelet | Mód 1 Mód 2 |
2019 | Koncepció | Költségvetés 2019 | Rendelet | |
2018 | Koncepció | Költségvetés 2018 | Rendelet | Mód 1 |
2017 | Koncepció | Költségvetés 2017 | Rendelet | |
2016 |
|
Költségvetés 2016 | Rendelet | |
2015 | Koncepció | Költségvetés 2015 | Rendelet | |
2014 | Koncepció | Költségvetés 2014 | Rendelet | |
2013 | Koncepció | Költségvetés 2013 | Rendelet | |
2012 | Koncepció | Költségvetés 2012 | Rendelet | Mód 1 Mód 2 Mód 3 Mód 4 Mód 5 Mód 6 |
2011 | Koncepció | Költségvetés 2011 | Rendelet | |
2010 | Koncepció |
Bevétel Kiadás |
Rendelet | |
2009 | Koncepció | Bevétel Kiadás 4. sz. melléklet 5. sz. melléklet Előterjesztés |
Rendelet | |
2008 | Koncepció | Bevétel Kiadás 4. sz. melléklet 5. sz. melléklet Előterjesztés |
Rendelet | Mód_1_2 Mód_3 Mód_4 Mód_5 |
2007 | Koncepció | 4. sz. melléklet 5. sz. melléklet |
Rendelet | Mód_1 |
Közbeszerzési tervek:
Közbeszerzések:
Petőfi Iskola energetikai korszerűsítése |
|
Művelődési Ház energetikai korszerűsítése |
|
Zrínyi utca, Zöldfa utca, Városháza utca útburkolat felújítási munkái |
|
Önkormányzati épületek energetikai korszerűsítése |
Foglalkoztatottak
A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszáma, a vezetők és a vezető tisztségviselők illetménye, munkabére és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítésének összesített összege és az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve, évekre bontva megtalálható.
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
Támogatások
Szerződések
Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő adatok részletes listáját ide kattintva tekinthetik meg.
Közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött nettó 100 MFt-ot meghaladó szerződések és azok alapján teljesített kifizetések:
A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására fordított. ötmillió forintot meghaladó kifizetések:
Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések:
Költséghatékonyságra tett intézkedések | Működés, törvényesség ellenőrzése |
2011 | 2011 |
2010 | 2010 |
2009 | 2009 |
2008 | 2008 |
Gazdasági programok